█║│█│║▌║│█║║▌║
Aminlea Vamp Official Blog .
I'm tired of being just friend with someone that I want to be together with.

08 July 2012

I'm back on track ;)

Assalammualaikum and Bonjour bloggers ! Okay,check it out sikit last update bila..... WHATTT ?!?! 25 April ? Are you kidding me ? Hahaha. okay okayyyy. Salah akuuuu. Asyik malas je nak update blog aku ni.Bersarang dah haaaaa. Hmmm,By the way...Aku rasa macam nak tukar URL blog je.Macam tak kena sangat URL dia ni. Hai hai hai #TeamSPM2012 . Saya pun sama je dengan awak semua. Malas nak belajar. Tak sedar diri lagi yang SPM tu dah dekat dah haaa. Tunggu nak meletup je kan ? Haha. Oh ! Harini hari Isnin. Awak semua mesti ada kat sekolah kan time macam ni ? Hmmm...Jangan jeles eh? Kita tak pergi sekolah harini :P Eh ! bukan saja saja tau tak pergi sekolah. Masalahnya macam ni,Kakak aku pukul 7:30 baru nak keluar hantar aku pergi sekolah. Mana nak sempat ! Gate sekolah pun dah tutup. Buatnya kalau dah sampai nanti Pak Guard tak nak bukak,buang minyak kereta je. Oh ya ! bukan dekat ye sekolah dengan rumah saya.Dari Tanjung Bungah..........sampai ke Masjid Negeri Pulau Pinang tu. Haaaa, amik kauuu ! Jauh kan ? Eh ! Eh !Kita mengantuk la awak. Kita nak pergi tidur lah ! Babaiiiii ! :D

No comments:

Post a Comment