█║│█│║▌║│█║║▌║
Aminlea Vamp Official Blog .
I'm tired of being just friend with someone that I want to be together with.

16 March 2012

March 16, 2012

#Entah mengapa engkau yang aku cinta .Mungkin lebih baik kau ku lepas saja - Penakut by Yuna .
 
We Can Live Like Jack and Sally If We Want.


Assalammualaikum & Hi bloggers :)

Sorry cause I didn't update my blog ;) Pftss , almost forgot i had a blog . haha :)

Okaayy , enough speaking ye ? :) Dah lama tak update blog nie . bersarang dah woi ! Adoihh . Aku tak ada masa la nak duduk depan PC & update . aku nie asyik busy dengan twitter ja -__-" teheee ~ sorry uolss !Masa tak update macam-macam idea la datang suruh update . Bila dah nak update ,semua benda aku lupa *ketuk2 kepala aku* padat sangat dah nie , masalah pun banyak . Kan ? ishh .Aku SPM kot tahun nie .Kena belajar . Tak payah fikir pasal cintan-cintun nie . *Eh ! ada ke orang nak akuu ?perasannyaaaaaaa* haha :D Btw,I do love . I just choose not to :) Yup . Memang best gila hidup single nie . Seriously . 100 % freedom bebeh ! Erkk , cakap pasal soal lovelove nie . Semalam member aku ada la text aku. Dia mengadu kat aku yang dia nie cepat suka kat someone .I mean like she's easily fall for someone she's doesn't know well .Hmm , bagi aku perkara nie biasa ja .Most of the time aku pun macam tu :P yeah . Terlalu lemah dan cepat cair dengan senyuman dia , kebaikan dia , macam-macam la yang ada kat 'Dia ' kann ? Sangat NORMAL bagi remaja perempuan di umur belasan tahun niee :) * okayy , dah macam Dr.Love plak kan ? * Okay.Enough .Malas nak type lagi . Takut lagi banyak aku type , lagi banyak aku merepek ! :p

Assalammualaikum & toodles uols ! 

No comments:

Post a Comment